نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

کاربردهای موتور ژنراتور دیزلی:

 از زمان کشف ، موتور ژنراتور دیزلی برای بهبود عملکرد و کارایی خود ، همزمان با افزایش دامنه کاربرد آن ، مجدداً اختراع و توسعه یافته است. امروزه یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده در دیزل ژنراتورهایی است که برای تأمین انرژی پشتیبان یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در صورت قطع برق استفاده می شوند. دیزل ژنراتورهای مدرن برای پایش مداوم جریان الکتریکی طراحی شده اند و در صورت قطع برق به طور خودکار شروع به کار می کنند و در صورت آنلاین شدن سرویس برق ، خاموش می شوند.

بازار دیزل ژنراتور در حال رشد است و طبق مطالعه شرکت مشاوره Grand View Research ، انتظار می رود بازار در آینده نزدیک ادامه یابد.

 رشد مطلوب صنایع مصرف نهایی مانند نفت و گاز ، مخابرات ، معدن و خرده فروشی احتمالاً تقاضای دیزل ژنراتورهای دیزلی را در سالهای آینده افزایش می دهد.


صنایع زیر به شدت به قدرت موتور ژنراتور دیزلی متکی هستند و به رشد تقاضا کمک می کنند:

معدن

ژنراتورهای دیزل به طور گسترده ای در عملیات استخراج در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. آنها بیش از 70٪ کل نیروی مورد نیاز در عملیات استخراج را با تجهیزات سنگین مانند ماشین های حفاری ، حفاری ها ، تسمه های نقاله و جرثقیل ها تأمین می کنند. چه گاز ، ذغال سنگ ، آهن یا فلزات گرانبهای آن استخراج شود ، دیزل ژنراتورها همیشه گزینه شماره یک هستند زیرا قابل حمل هستند و به راحتی می توانند در مناطق معدنی دور از دسترس و در شرایط شدید مورد استفاده قرار گیرند.

نرخ نوسانات پایین دیزل نیز آن را به گزینه ایمن تری نسبت به بنزین در زمینه های استخراج معادن تبدیل می کند. شناخته شده است که دیزل ژنراتورها نهایت عضله ، دوام و ظرفیت را در عملیات استخراج فراهم می کنند ، و آنها را به گزینه مناسب منبع تغذیه و پشتیبان / آماده به کار برای تمام فعالیتهای سنگین در زمینه های استخراج تبدیل می کنند.

مراقبت های بهداشتی

این صنعت از بسیاری جهات یکی از حساس ترین صنایع است. بدون دیزل ژنراتور برای تهیه پشتیبان برق در صورت قطع یا قطع شدن برق ، بسیاری از بیماران در مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند. بیماران جدی و بیمار مانند بیماران در بخش مراقبت های ویژه ( ICU) در معرض خطر هستند زیرا دستگاه های پشتیبانی کننده زندگی مانند پمپ های اکسیژن با کوچکترین قطعی برق کار نمی کنند.

ژنراتورهای دیزلی قابل اطمینان ترین منبع تغذیه پشتیبان برای بیمارستان ها هستند زیرا نگهداری آنها نسبت به ژنراتورهای گاز طبیعی راحت تر است و در صورت خرابی شبکه برق (تا زمان کم شدن میزان سوخت موجود) منبع تغذیه بدون وقفه را تأمین می کنند. مخزن کامل گازوئیل بسته به اندازه آن می تواند بیش از 8 ساعت در کل بیمارستان دوام داشته باشد. با سوخت کافی ذخیره شده در محل ، دیزل ژنراتورها می توانند بیش از 48 ساعت انرژی پشتیبان تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور ژنراتور دیزلی اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.