نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

در مورد دیزل پرکینز چه می دانید


دیزل پرکینز به عنوان یک محصول جهانی و پرکاربرد شناخته شده است.شرکت های خارجی در طراحی و ساخت موتورهای دیزل پرکینز در سراسر جهان شناخته می شوند. مردم آمده اند تا به قدرت دیزل پرکینزاعتماد کنند. ما به این اعتماد افتخار می کنیم ، و در پی تعالی موتور که همیشه از آن الهام گرفته است ، شور و اشتیاق داریم.

امروزه بخش اعظمی از این اعتماد نه تنها بر روی محصولات قابل اعتماد مانند دیزل پرکینز و مبتنی بر مهندسی تأسیس می شود ، بلکه به ذهن متبادر می شود که توسط خانواده عظیم جهانی توزیع کنندگان و فروشندگان پشتیبان آنها با قطعات و خدمات انجام می شود.

نزدیک به 70 سال پرکینز رهبری این رشته را در طراحی و ساخت موتورهای با کارآمد انجام داده است. برنامه توسعه مستمر ما ، اختصاص به طراحی موتور پیشرفته ، به ما این امکان را می دهد تا یکی از پیشرفته ترین و جامع ترین محدوده دیزل پرکینز و گازی ساخته شده برای اهداف امروزی را ارائه دهیم.

دیزل پرکینز از 5 تا بیش از 2600 اسب بخار ، موتورها از بیش از 1000 تولیدکننده اصلی تجهیزات در ساخت ، تولید برق ، استفاده از مواد ، بازارهای کشاورزی و عمومی صنعتی ، بیش از 5000 برنامه کاربردی مختلف دارند. سری 1300 دیزل پرکینز یک خانواده واقعی از موتورهای 6 سیلندر خط 6 توربوشارژ و توربو با موتورهای 7.6 لیتری و 8.7 لیتری است که درون یک مشخصات مشترک ، در جهت تولید برق و بخش های صنعتی قرار دارد.

خش های بزرگراه و خارج از بزرگراه فعالیت دیزل پرکینز در حال همگرا سازی هستند ، که عمدتا تحت تأثیر قوانین مترقی در مورد انتشار گازهای گلخانه ای است. " پرکینز یک حضور محدود در بزرگراه ها دارد ، در حالی که کاترپیلار یک تولید کننده تمام اتومبیل است و متعهد به تولید دیزل پرکینز با اندازه متوسط ​​و متوسط ​​- دامنه اندازه تولید شده توسط پرکینز است. دیزل پرکینز به طور فوق العاده مناسب است تا پرکینز را به عنوان یک تولید کننده موتور بسیار موفق سوق دهد.

ل ژنراتور دیزل پرکینز واحدهای مقرون به صرفه ، کارآمد و نیرومندی است که می توانید برای نیازهای انرژی خود خریداری کنید. مجموعه هایی کاملاً محصور با طراحی بسیار جمع و جور ، آب خنک کننده - بنابراین در شرایط گرم ، سوپاپ مقاوم در برابر صدا کاملاً محصور ، شروع از راه دور و با یک سوئیچ در دیزل پرکینز انتقال خودکار اجرا می شود.این مولد 88 KVA 3 دیزل پرکینز فاز امکان بارهای الکتریکی بیشتری را فراهم می کند ، مخصوصاً برای بارهای بزرگتر دیزل پرکینز که در مصارف صنعتی و تجاری و همچنین تهیه پشتیبان برای ساختمانهای اداری یا خانه ها مناسب است.

دیزل پرکینز مخصوصاً برای بارهای بزرگتر که در صنعت ، تجارت ، ساخت و ساز یافت می شود مناسب است و همچنین می تواند به عنوان پشتیبان برای دفاتر یا خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. منبع تغذیه اولیه دیزل پرکینز یا منبع تغذیه آماده به کار یا پشتیبان. این افزودنی جدید برای خانواده ما بسیار جمع و جور است که باعث می شود آن را برای کامیون های سرویس و مواد غذایی مناسب کنید.