نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

دیزل ولوو

تاریخچه دیزل ولوو :

دیزل ولوو یکی از موتورهای پیشرو در زمان خود بود و او اولین موتور قایق سوئدی بوده است. دیزل ولوو  موتور یک سیلندر مدرن بود و قدرت آن سه اسب بخار بود. ادوارد و چهار همکار وی در طول ساخت موتور بنام 1 را نام بردند اما بعداً آن را به پنتا تغییر دادند که به زبان یونانی به معنی "پنج" است. تولید دیزل ولوو  پنتا از سال بعد آغاز شد و 20 موتور اول در سال 1909 به بازار عرضه شد.

رونق دیزل ولوو سالها ادامه داشت ، اما رکود بزرگ پس از جنگ خیلی زود شرایط را تغییر داد. پیشرانه ای که موجب صرفه جویی در روز می شد ، یک قایق داخلی بود که به نام U2 نامیده می شد. تولید از سال 1922 آغاز شد و تا سال 1930 ، در مجموع 7،874 دیزل ولوو  فروخته شده بود.

دیزل ولوو  پنتا سابقه طولانی در توسعه و بهبود محصولات خود دارد. دیزل ولوو پنتا در مسیر پیشگامانه خود ، توسعه سیستم های درایو و کاربردهای الکترونیک را ادامه داده است. موتورهای صنعتی ، که در درجه اول در Skövde ساخته می شوند ، به یک تجارت مهم تبدیل شده اند و اکنون نیمی از کل فروش های دیزل ولوو  پنتا را به خود اختصاص داده اند. توسعه و فروش موتورهای صنعتی جلوه های هم افزایی را به سایر برنامه های موتور گروه Volvo می دهد و از این طریق دیزل ولوو قادر است به طور فعال در ادامه توسعه و شایستگی این گروه کمک کند. امروز ، ولوو پنتا یکی از تامین کنندگان پیشرو در جهان موتورها و سیستم های کامل قدرت برای کاربردهای دریایی و صنعتی است.



قطعات دیزل ولوو

فروشگاه دیزل ولوو ، فروشگاه رسمی ولوو پنتا که کاملترین لیست قطعات و لوازم جانبی را برای محصولات ولوو پنتا ارائه می دهد. اجزای اصلی ماشین آلات برای پیاده سازی کیفیت های ذاتی در کلیه ماشینهای تولید شده توسط شرکت های گروه طراحی شده اند. چنین خصوصیاتی شامل امنیت ، در دسترس بودن ، استقامت و کارآیی است که در همه شرایط دنیا اثبات شده است.

 

قطعات و لوازم جانبی با کیفیت دیزل ولوو

هر عنصر ماشین آلات باید عملکرد خود را برای تضمین عملکرد بی عیب و نقص قدرت شما ، در زمین و دریا انجام دهد. کیفیت قطعات و موادی که برای تعمیرات دیزل ولوو استفاده می کنید ، به ساعات کارایی بدون عیب برای موتورهای دیزلی و بنزینی صنعتی و دریایی و سایر سیستم ها تبدیل می شود.


 

سود حاصل از خرید قطعات اصلی دیزل ولوو :

مطابقت کامل با محصولات ولووا پنتا

سرویس بالا و ایمنی

تعمیر و نگهداری سریع به دلیل تطابق کامل

قیمت مطلوب و زمان تحویل به دلیل تدارکات خوب اجرا شده است

ضمانت 12 ماهه استاندارد دیزل ولوو  پنتا یا حتی 24 ماه در صورت تعامل با نمایندگی مجاز

چرا دیزل ولوو  را آنلاین بخرید؟

با داشتن یک فهرست ساخت یافته ، می توانید به راحتی قسمتهای مورد نیاز خود را مرور کنید و کلیه جزئیات مربوط به دیزل ولوو از جمله قیمت ، مشخصات ، اندازه گیری ، سازگاری ، کالاهای مرتبط و موارد دیگر را بازیابی کنید.