نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز سیستم های قدرت قابل اعتماد، چه زمانی و کجا به آن احتیاج دارید؟

دیزل ژنراتور کامینز ارائه دهنده پیشرو سیستم های برق است ، تجهیزات ، قطعات و پشتیبانی کامل از خدمات پس از فروش جدید را ارائه می دهد. کامینز از شرکای گروه خود برای تهیه موتورها ، جایگزین ها ، کنترل ها ، فیلتراسیون اگزوز برای دستیابی به یک طراحی اثبات شده برای بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان استفاده می کند.

کامینز سیستم های قدرت تولید می کند که ارائه راه حل های نوآورانه ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای مصارف تجاری ، صنعتی و اضطراری است و یکی از آن ها دیزل ژنراتور کامینز است.


قدرت - مزیت دیزل ژنراتور کامینز:

کامینز تنها شرکت جهانی است که مجموعه های ژنراتور کاملاً یکپارچه و سیستم های تولید برق را طراحی و تولید می کند  و رهبری مهندسی ، دانش و تجربه را به همه عناصر مهم هر دو مجموعه دیزل ژنراتور کامینز و سیستم های کامل انرژی می رساند.

بسته به نوع سوخت ، رتبه بندی نیرو و کاربرد آن ، به یک ژنراتور نیاز دارید که با معیارهای بسیار خاصی متناسب باشد. به همین دلیل است که دیزل ژنراتور کامینز، این امکانات را برای شما فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیزل ژنراتور کامینز، با نماینده محلی کامینز خود تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور کامینز می تواند به شما در حل تمام نیازهای انرژی کمک کند. دیزل ژنراتور کامینز می تواند به محافظت از مشاغل شما در برابر پیامدهای جدی از دست دادن قدرت کمک کند ، زیرا تقریباً تمام مشاغل وابسته به نیروی الکتریکی هستند. دیزل ژنراتور کامینز، یک رهبر قدرت جهانی ، می تواند سیستم های قدرت آماده به کار اضطراری و اصلی را برای مشاغل فراهم کند که می توانند از خرابی کمترین بهره را ببرند.

مزایای دیزل ژنراتور کامینز:

دیزل ژنراتور کامینز از کیفیت خوب ، مصرف سوخت پایین ، سر و صدای کم ، قدرت خروجی بزرگ و عملکرد قابل اطمینان برخوردار هستند. ثبات ، اقتصاد ، عملکرد انرژی ، دوام و ایمنی محیط زیست قابل اعتماد دیزل ژنراتور کامینز توسط مشتریان در داخل و خارج از کشور مورد استقبال قرار گرفته است و آنها ضمانت جهانی را ارائه می دهند. دیزل ژنراتور کامینز دارای حجم کم ، وزن سبک ، مصرف سوخت پایین ، قدرت بالا و کار قابل اعتماد هستند و تهیه و نگهداری قطعات یدکی مناسب است. آنها دارای عملکردهای محافظتی نظیر زنگ برای دمای بیش از حد زیاد در آب خنک کننده ، فشار بیش از حد روغن یا سرعت خیلی زیاد است.

نمای کلی دیزل ژنراتور کامینز

1) طراحی ، تولید و آزمایش سازگار با استاندارد ملی GB / T2820-97 مطابقت دارد.

2) مجهز به موتور کامینز. با تکنولوژی پیشرفته ، عملکرد قابل اعتماد و عمر طولانی.

3) سیستم های دیزل ژنراتور کامینز بازیابی سریع نوسان فرکانس را در هر بارگیری فوری امکان پذیر می کنند.

4) طراحی دیزل ژنراتور کامینز تحریف شکل موج را تحت بارهای غیرخطی به حداقل می رساند.

5) دیزل ژنراتور کامینز تضمین کیفیت را ارائه می دهد.

6) کامینز یک شبکه خدمات حرفه ای در سراسر کشور ایجاد کرده است که خدمات پس از فروش و تهیه قطعات یدکی را بصورت 24 ساعته در روز ارائه می دهد.