نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

ژنراتور لینز

 

Linz Electric ، متخصص در تولید الکتراتورها و ژنراتور لینز، در سال 2002 از یک پروژه صنعتی با هدف تولید و متنوع سازی بازار می باشد. تجربه ده ساله طراحان خود به همراه تمایل شدید برای نوآوری و گرایش طبیعی به سرمایه گذاری ، به سرعت منجر به توسعه طیف کاملی از محصولات از جمله ژنراتور لینز شده است که استانداردهای با کیفیت بالا در بیش از 80 کشور جهان توسط ژنراتور بزرگ شناخته و مورد استقبال قرار گرفته است. تولید کنندگان ویژگی اصلی شرکت انعطاف پذیری تضمین شده توسط ادغام قوی فرآیندهای تولید است: اجزای اصلی محصولات و ژنراتور لینز ما از جمله کوئلها ، اجزای ریخته گری ، شفت ها ، تنظیمات الکترونیکی و اینورترها کاملاً با امکانات بالا ساخته می شوند. همواره بخشی از استراتژی رشد Linz Electric برای سرمایه گذاری در آموزش کارکنان در تمام سطوح ، از نظر تقویت مهارت های مدیریتی و فنی است.

کیفیت تکنولوژیکی و زیبایی شناختی محصولات و کیفیت خدمات اعم از پیش و پس از فروش توسط Linz Electric  برای محصولاتی مانند ژنراتور لینز ارائه می شود. نتیجه نهایی سرمایه گذاری مداوم در تحقیق و توسعه و آموزش کارمندان است. این استراتژیها برای رقابت بین المللی و تضمین حرفه ای و قابل اعتماد بودن شرکت بسیار حیاتی تلقی می شوند.

توجه به مشتری ، راه حلهای اصلی ، اخلاق مدیریتی و جستجوی مستمر راه حل هایی که توسعه پایدار را ممکن می سازد ، اصول بنیانگذار این شرکت برای تولید ژنراتور لینز با هدف ایجاد محصولات برند، تسخیر بازارهای جدید و تصدیق تصویر با کیفیت ، جدیت و انعطاف پذیری است که این شرکت را در تولید ژنراتور لینز متمایز می کند.




نقاط قوت ژنراتور لینز:

بازدهی بالای ژنراتور لینز

تراکم و استحکام مکانیکی

قابل تنظیم

دامنه عملکرد گسترده ژنراتور لینز

طراحی اختصاصی ژنراتور لینز

سطح سر و صدا یکی از معدود موانع احتمالی است که ممکن است با ژنراتور لینز روبرو شوید ، ژنراتور لینز بسیار بی سر و صدا اجرا می شود تا بتوانید بدون هیچ گونه حواس پرتی کارهای خود را انجام دهید. این انتخاب می تواند به ویژه در تنظیمات تجاری محبوب باشد.

 

ژنراتور لینز بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند با این وجود ، آنها قادرند مقادیر عظیمی از نیرو را در 1500 دور در دقیقه تأمین کنند ، که این امر باعث می شود هنگام کار بسیاری از ماشین آلات ، ژنراتور لینز از مزیت بالایی برخوردار باشند. با داشتن یک ژنراتور لینز ، انجام انواع گسترده ای از تنظیمات نیز بسیار آسان است و به تیم ما توانمند است تا راه حل مناسبی را برای نیازهای استثنایی شرکت شما ارائه دهد. 

 

ژنراتور لینز تغذیه ای پشتیبان برای خانه هستند ، به ویژه برای آنهایی که دارای صفحات خورشیدی یا سایر موارد برای خارج از شبکه هستند. هنگامی که برق به طور موقت کاهش یافته است ، این امر باعث می شود سیستم های خانه به سبک با نتایج فوری کار کنند و به شرط آنکه ژنراتور لینز دارای یک کنترل پنل شروع الکتریکی و منبع سوخت آماده باشد. ظرفیتهای مختلف ژنراتور لینز بسته به مدل دقیقی که برای ژنراتور انتخاب می کنید می توانند بسیار متفاوت باشند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.