نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

ژنراتور LINZ

ژنراتور LINZ


ژنراتور LINZ محصولی است که در ایتالیا ساخته شده است. در بین ژنراتور های LINZ هیچ سازنده اصلی تجهیزات (OEM) برای جایگزین های لینز وجود ندارد، زیرا سیاست آنها ساخت تنها در یک مکان در جهان است.

فرایند تولید ژنراتور LINZ دقیق به اندازه پیچ است که در آن آنها تحقیقات گسترده ای را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که ژنراتورهایشان به ظرفیت های جایگزین آنها دارای توانایی بالایی برخوردارند. علاوه بر این، مواد مورد استفاده در ژنراتور LINZ از نظر خلوص بالا در مس و فلزات مورد استفاده آنها از فولادهای سخت است که می تواند با درجه حرارت بالا و ارتعاشات مقاومت کند. کنترل کیفیت ژنراتور LINZ خوب است، زیرا تولید ژنراتور LINZ بیشتر اتوماتیک است.

ژنراتور LINZ با اینکه در ایتالیا ساخته می شود اما در سراسر جهان فروخته می شود. ژنراتور LINZ یک محصول با کیفیت بالاتری است و برتر از محصولاتی است که از چدن یا خاکستری استفاده می کنند. آداپتورهای ژنراتور LINZ از آلیاژ آلومینیوم مقاوم در برابر ارتعاش استفاده می کنند که هدایت گرمائی بالایی دارد و وزن سبک تر است شاخته می شود.

Linz Electric S.p.a، بخشی از گروه Pedrollo ژنراتور LINZ، در تولید ALTERNATORS برای ژنراتور تخصصی است. در سال 2002 تاسیس شد و در چند سال یکی از موارد اصلی این بخش شد. دانش و تجربه طولانی طراحان ژنراتور LINZ ، همراه با تمایل قوی برای نوآوری و گرایش طبیعی به سرمایه گذاری، به سرعت منجر به توسعه طیف گسترده ای از محصولات شده است. استانداردهای کیفیت بالا در سراسر جهان توسط مهم ترین تولید کننده های ژنراتور شناخته شده است. اگر بخواهید برای ژنراتور خود جایگزینی را بدست آورید که می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید آن،ژنراتور LINZ است. این جایی است که ژنراتور LINZ بخشی از گزینه شماست. بر خلاف سایر مارک های جایگزین که دارای کارخانه های تولیدی متعدد مانند انگلستان و چین هستند. ژنراتور LINZ تنها در ایتالیا تولید می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.