نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

دیزل پرکینز

دیزل پرکینز


دیزل پرکینز به عنوان رهبر در تولید موتورهای دیزلی با کیفیت بالا و قابل اعتماد برای صنایع صنعتی، کشاورزی، تولید برق و بازارهای دریایی شناخته شده است. به عنوان یک فروشنده مجاز دیزل پرکینز ، ما سرویس های آموزش یافته کارخانه را برای همه مدل های موتور ددیزل پرکینز عرضه می کنیم. ما هزاران  قطعه موتور جدید پرکینز و همچنین انواع مختلفی از موتورهای دیزلی پرکینز را به فروش می رسانیم. شرکت انگلیسی در سال 1932 به عنوان اولین شرکت فیلیپین پرکینز (پس از خالق موتور فرانک پرکینز) آغاز شد.

انتخاب ما از قطعات جایگزین برای دیزل پرکینزشامل کامل ترین تعمیرات اساسی (خارج از قاب) و کیت در قاب در بازار است. ما همچنین انتخاب گسترده ای از قطعات و اجزای فردی مانند پیستون، مجموعه حلقه، میل لنگ، میل لنگ، پمپ روغن و آب، انژکتور، واشر، مهر و موم، و بسیاری از قطعات دیگر موتور دیزل پرکینزرا ارائه می دهیم.

چگالی بالا در دیزل پرکینز  Perkins 174-301 اسب بخار ما اغلب به تولیدکنندگان تجهیزات اجازه می دهد تا از یک موتور کوچکتر استفاده کنند. این موتورها به شما اجازه می دهد تا با چالش های روزانه ای که دستگاه های خود را با عملکرد عالی مواجه می شوند، مقابله کنید. شما برای این عملکرد با قدرت فوق العاده ای نخواهید داشت: موتورهای Perkins همچنین مصرف سوخت پایین تر و فواصل زمانی طولانی تر را کاهش می دهد، هزینه های عملیاتی تجهیزات خود را کاهش می دهد.

دیزل پرکینز یک روش فوق العاده موثر برای به دست آوردن عملکرد موتور جدید از موتور قدیمی خود با حداقل هزینه و خرابی است. علاوه بر این، می توانید برای موتور قدیمی خود این تغییر را انجام دهید.

اگر به کمک و اطلاعات در مورد دیزل پرکینز نیاز دارید. اطلاعاتی را که می توانید در مورد قطعات مورد نیاز خود و دیزل پرکینز داشته باشید و  کارکنان ما به سرعت به درخواست شما پاسخ می دهند و شما در انتخاب دیزل پرکینز کمک و همراهی می کنند.

دیزل ولوو

دیزل ولوو


دیزل ولوو ، یکی از مهمترین تامین کنندگان موتورها و راه حل های قدرت برای کاربردهای صنعتی است. محدوده وسیع موتور ما با عملکرد بالا، قابلیت اطمینان، بهره وری سوخت و سطوح پایین را مشخص می شود. دیزل ولوو برای برنامه های کاربردی بی نظیر ساخته شده اند تا همه کار را بتوانند انجام دهند - وزن کم دیزل ولوو، طرح های جمع و جور دیزل ولوو، نصب آسان و بسته های تجهیزات اختیاری، دیزل ولوو را برای انواع ماشین آلات و تجهیزات مختلف در صنایع مختلف مناسب می سازد.

همانند تمام موتورهای Volvo، دیزل ولوو بر پایه شکل ظاهری اثبات شده و توسعه یافته ساخته شده است که از سخت افزار نوآورانه برای به حداکثر رساندن بهره وری دیزل ولوو استفاده شده است. انرژی که به طور معمول از دست رفته است با ویژگی های استاندارد از جمله پیستون های کم اصطکاک و یک پمپ آب دو سرعته و همچنین ویژگی های اختیاری مانند ترکیبی توربو بهبود می یابد. یک سیستم تزریق سوخت معمولی هیبریدی معمولی، از هر قطره سوخت در دیزل ولوو بیشترین توان را می سازد .بهبود دامنه پیستون، کاهش تلفات اصطکاک،بهره وری را کاهش می دهد. طراحی موج پیستون باعث افزایش فشرده سازی برای افزایش بهره وری، و بهبود احتراق برای به حداقل رساندن بخار می شود. طراحی منحصر به فرد سیستم سوخت رسانی مشترک Volvo، مزایای متعددی را ارائه می دهد. کنترل دقیق اجازه می دهد تا تزریق سوخت سریع تر و دقیق تر برای بهبود بهره وری سوخت انجام پذیرد، در حالی که نصب دقیق، قابلیت اطمینان را افزایش می دهد و به طرز چشمگیری باعث کاهش سر و صدای موتور می شود.

برخی از صاحبان دیزل ولوو مایل به نصب موتورهای احتراق بزرگتر و بسیار قوی تر در قسمت های قدیمی خود هستند. تقریبا تمام دیزل ولوو جدید هنوز با موتورهای دیزلی عرضه می شوند و حداقل سه تا پنج سال تغییر نخواهند کرد. در پایان باید گفت که دیزل ولوو از جمله دیزل های خاص و مورد استفاده فراوان می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید هر گونه سوال خود را با در میان بگذارید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

ژنراتور LINZ

ژنراتور LINZ


ژنراتور LINZ محصولی است که در ایتالیا ساخته شده است. در بین ژنراتور های LINZ هیچ سازنده اصلی تجهیزات (OEM) برای جایگزین های لینز وجود ندارد، زیرا سیاست آنها ساخت تنها در یک مکان در جهان است.

فرایند تولید ژنراتور LINZ دقیق به اندازه پیچ است که در آن آنها تحقیقات گسترده ای را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که ژنراتورهایشان به ظرفیت های جایگزین آنها دارای توانایی بالایی برخوردارند. علاوه بر این، مواد مورد استفاده در ژنراتور LINZ از نظر خلوص بالا در مس و فلزات مورد استفاده آنها از فولادهای سخت است که می تواند با درجه حرارت بالا و ارتعاشات مقاومت کند. کنترل کیفیت ژنراتور LINZ خوب است، زیرا تولید ژنراتور LINZ بیشتر اتوماتیک است.

ژنراتور LINZ با اینکه در ایتالیا ساخته می شود اما در سراسر جهان فروخته می شود. ژنراتور LINZ یک محصول با کیفیت بالاتری است و برتر از محصولاتی است که از چدن یا خاکستری استفاده می کنند. آداپتورهای ژنراتور LINZ از آلیاژ آلومینیوم مقاوم در برابر ارتعاش استفاده می کنند که هدایت گرمائی بالایی دارد و وزن سبک تر است شاخته می شود.

Linz Electric S.p.a، بخشی از گروه Pedrollo ژنراتور LINZ، در تولید ALTERNATORS برای ژنراتور تخصصی است. در سال 2002 تاسیس شد و در چند سال یکی از موارد اصلی این بخش شد. دانش و تجربه طولانی طراحان ژنراتور LINZ ، همراه با تمایل قوی برای نوآوری و گرایش طبیعی به سرمایه گذاری، به سرعت منجر به توسعه طیف گسترده ای از محصولات شده است. استانداردهای کیفیت بالا در سراسر جهان توسط مهم ترین تولید کننده های ژنراتور شناخته شده است. اگر بخواهید برای ژنراتور خود جایگزینی را بدست آورید که می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید آن،ژنراتور LINZ است. این جایی است که ژنراتور LINZ بخشی از گزینه شماست. بر خلاف سایر مارک های جایگزین که دارای کارخانه های تولیدی متعدد مانند انگلستان و چین هستند. ژنراتور LINZ تنها در ایتالیا تولید می شود.

دیزل ژنراتور چیست

دیزل ژنراتور چیست


دیزل ژنراتور چیست؟ این سوالی است که که برای بیشتر ما پیش می آید. دیزل ژنراتور با استفاده از یک موتور احتراق داخلی و سپس با استفاده از یک ژنراتور الکتریکی به انرژی الکتریکی و در مرحله بعد به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. بنابراین یک و در مرحله بعد به انرژی مکانیکی اساسا متعلق به موتورهای احتراق داخلی است. نام دیزل ژنراتور با سوخت استفاده شده مرتبط است.با توجه به اندازه و سطح سوخت مخزن خود، ممکن است استفاده از قدرت تولید شده در هر زمان و هر مکان قابل دسترسی باشد. یک ژنراتور دیزل یکپارچه در یک میکروگرید هدف آن ایجاد جبران خوب پس از هر کمبودی در تولید برق و یا قطع برق به علت مشکلات فنی است. دیزل ژنراتور شایع ترین ژنراتور الکتریکی هستند که به دلیل اندازه آنها (از 1 کیلووات به بیش از 1000 کیلو وات)، هزینه اولیه، سادگی، و سوخت معمولی دیزل ژنراتور برای خرید آسان و دسترس است.

دیزل ژنراتور معمولا در مکان های موتور در جفت قرار می گیرند، با توجه دقیق به اطمینان از اینکه شکست یک کامپوننت یا سیستم سبب ناتوانی در تولید دیزل ژنراتور نمی شود. خدماتی که در هر دیزل ژنراتور جدا می شوند، اما در جایی که لازم است سیستم ها را در نزدیکی نزدیک اجرا کنند، برای جلوگیری از شکست معمول، هر گونه سیستم مناسب فراهم می شود. diesel generator انواع مختلفی از دیزل ژنراتور ارائه می دهد. دیزل ژنراتور محبوب ترین نوع ژنراتور برای قابلیت اطمینان آنها هستند. ما سهام موجودی از مارک های بزرگ مانند کاترپیلار، Cummins، Kohler، Waukesha، دیترویت دیزل، MTU و بسیاری دیگر می باشد. ما ژنراتور هایی با توان خروجی از 20kW تا 3000kW، 50 و 60 هرتز و انواع ولتاژ داریم. هر ژنراتور فروش ما بازرسی، تست شده و آماده برای عملیات است. امروزه با تلفن یا ایمیل می توانید با ما تماس بگیرید تا ما بتوانیم از طریق انتخاب ژنراتور مناسب مطابق بانیازهای شمابه شما کمک کنیم. سوال دیزل ژنراتور چیست را ما برای افراد زیادی توضیح می دهیم. این به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشیم.

دیزل VOLVO| موتورهای ولوو پنتا |ولوو پنتا - موتور موفقیت آمیز |


دیزل VOLVO

از B1 تا Penta با بیش از 100 سال تجربه
03_Edward_Hubendick Edvard Hubendick یکی از طراحان پیشرو موتور زمان خود بود، و او اولین موتور قایق ساخته شده به طور کامل سوئد را ارائه کرد. این یک موتور مدرن یک سیلندر با خروجی سه اسب بخار بود. ادوارد و همکارانش چهار موتور را در زمان تولید ساختند، اما بعدا آن را پنتا نامیدند که به معنای "پنج" در یونانی است. تولید موتور Penta سال بعد آغاز شد و 20 موتور نخست در بازار در سال 1909 منتشر شد. این موتور موفقیتی فوری بود.

ولوو پنتا - موتور موفقیت آمیز که نام تجاری را ساخته است

این رونق سالها ادامه داشت اما رکود بزرگ پس از جنگ به زودی شرایط را تغییر داد. این موتور که روز را ذخیره می کند، در خارج از خانه ساخته شده بود که به نام U2 شناخته می شود. تولید در سال 1922 آغاز شد و تا سال 1930 مجموع 7،874 موتور فروخته شد. پنتا برای کیفیت و قابلیت اطمینان، کیفیتی که به عنوان شاخص ارزشمند برای این شرکت تبدیل شده، دیده می شود.

Pentaverken در Gothenburg اندازه یک تعمیرگاه خودرو با 11 کارمند بود
در سال 1925 بنیانگذاران ولوو، اسار گابریلسون و گوستاف لارسون، تصمیم گرفتند در یک موتور سوئدی ساخته شده برای ماشین جدید Volvo سرمایه گذاری کنند، که تاثیری عمیقی بر آینده Volvo Penta خواهد داشت. از آنجا که موتورهای ماشین، قایق و موتورهای صنعتی مجبور بودند فضای مشابهی را در کارخانه شلوغ به اشتراک بگذارند، تولید ناگهانی از بین رفت. بر این اساس تصمیم گرفتند که ادارات طراحی و فروش را از Skövde حرکت دهند و AB Pentaverken را در Göteborg ایجاد کنند. از این شرکت بود که AB Volvo Penta بعدا ظاهر شد.


موتورهای ولوو پنتا را برای:
• حمل و نقل ساحلی و داخلی
• گارد ساحلی و قایق های گشت
• کشتی های تامین و عملیات انرژی دریایی
• کشتی های مسافری و تفریحی
• قایق های کاری و تانک ها


دیزل VOLVO انواع مختلفی دارد که می توانید اطلاعات کامل و انواع آن را در http://www.saadico.com بخوانید.


لینک منبع1   لینک منبع2