نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی

فروشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد و موتور دیزل های ولوو ، کامینز و دویتس می باشد

دیزل ولوو

دیزل ولوو


دیزل ولوو ، یکی از مهمترین تامین کنندگان موتورها و راه حل های قدرت برای کاربردهای صنعتی است. محدوده وسیع موتور ما با عملکرد بالا، قابلیت اطمینان، بهره وری سوخت و سطوح پایین را مشخص می شود. دیزل ولوو برای برنامه های کاربردی بی نظیر ساخته شده اند تا همه کار را بتوانند انجام دهند - وزن کم دیزل ولوو، طرح های جمع و جور دیزل ولوو، نصب آسان و بسته های تجهیزات اختیاری، دیزل ولوو را برای انواع ماشین آلات و تجهیزات مختلف در صنایع مختلف مناسب می سازد.

همانند تمام موتورهای Volvo، دیزل ولوو بر پایه شکل ظاهری اثبات شده و توسعه یافته ساخته شده است که از سخت افزار نوآورانه برای به حداکثر رساندن بهره وری دیزل ولوو استفاده شده است. انرژی که به طور معمول از دست رفته است با ویژگی های استاندارد از جمله پیستون های کم اصطکاک و یک پمپ آب دو سرعته و همچنین ویژگی های اختیاری مانند ترکیبی توربو بهبود می یابد. یک سیستم تزریق سوخت معمولی هیبریدی معمولی، از هر قطره سوخت در دیزل ولوو بیشترین توان را می سازد .بهبود دامنه پیستون، کاهش تلفات اصطکاک،بهره وری را کاهش می دهد. طراحی موج پیستون باعث افزایش فشرده سازی برای افزایش بهره وری، و بهبود احتراق برای به حداقل رساندن بخار می شود. طراحی منحصر به فرد سیستم سوخت رسانی مشترک Volvo، مزایای متعددی را ارائه می دهد. کنترل دقیق اجازه می دهد تا تزریق سوخت سریع تر و دقیق تر برای بهبود بهره وری سوخت انجام پذیرد، در حالی که نصب دقیق، قابلیت اطمینان را افزایش می دهد و به طرز چشمگیری باعث کاهش سر و صدای موتور می شود.

برخی از صاحبان دیزل ولوو مایل به نصب موتورهای احتراق بزرگتر و بسیار قوی تر در قسمت های قدیمی خود هستند. تقریبا تمام دیزل ولوو جدید هنوز با موتورهای دیزلی عرضه می شوند و حداقل سه تا پنج سال تغییر نخواهند کرد. در پایان باید گفت که دیزل ولوو از جمله دیزل های خاص و مورد استفاده فراوان می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید هر گونه سوال خود را با در میان بگذارید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.